Hierbij een korte uitleg hoe je een terugkerende bestelling kunt aanmaken

Waarom wil je dat?

Doterra beloont trouwe klanten. Het is hun eigen super interessante spaarsysteem. En je vergeet dit niet meer te bestellen en grijpt dus niet mis. Toch lastig als je net naar bed gaat en je Serentiy is op 😉

Alle producten hebben een “waarde” in punten. Dit is het PV getal dat je er altijd bij ziet staan als je in je shop (winkel) kijkt.

Is je bestelling meer dan :

  • 1 punt >>> je verzendkosten worden teruggestort in punten
  • 50 punten>>> het percentage van je punten dat je teruggestort krijgt per maand bouwt op ( een beetje net als de zegeltjes bij de supermarkt en je rente op de bank)*
  • 100 punten >>> je komt in aanmerking voor bonussen (yeah… nog meer gratis olie en producten!)
  • 125 punten >>>als je voor de 15e van de maand bestelt krijg je een gratis product.

Hoe doe je een bestelling als je een account hebt? Hierbij een handig filmpje:

De punten die in je mydoterra account staan kun je inzetten om gratis oliën te krijgen bij een volgende bestelling. Heb je geen account en wil je wel aan de slag met oliën? Neem dan contact met me op via de mail info@helio.nl , plaats hieronder een reactie, vul het digitale formulier in op www.helio.nl/bestellen  of bel me op 06-55377164


*een plaatje over de opbouw van het percentage dat je krijgt teruggestort bij een terugkerende bestelling van 100 punten of meer.  Moeilijk?… nee hoor je ziet het vanzelf gebeuren als je de spullen bestelt die je nodig hebt. En het is altijd leuk om wat gratis te krijgen toch!

terugkerende bestelling

 


    1 Response to "Terugkerende Bestelling"

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.